Lipiec w INSTAGRAMIE

Photo By Kadik Babik
____________________________________ 09.08.2013 __________________________________

Nie każdy mnie śledzi na facebook i na INSTAGRAMIE. Także przychodzę dziś do was z zapasem zdjęć z tych miejsc. No i oczywiście opisami. Troszkę się działo, jeszcze więcej zobaczyłam. Dużo zdjęć. Dużo miejsc. Mam nadzieję, że sierpień będzie jeszcze owocniejszy w zdjęcia i nowe miejsca.


 1,2,3,4 To moje ulubione kosmetyki w ostatnim miesiącu.
Standardowo MAC, a do tego najwspanialszy bronzer HOLA i tusz they're real! Ach kosmetyki to zdecydowanie moja zmora.


1. To żurawie z Empika jakie kupiłam dzięki Kasi, jaka mi je odłożyła.
2. To nasz bidon HELLO KITTY na picie.
3,4 Moje nowe buciki z Le Bunny Bleu.
Uwielbiam je! To najwspanialsza firma z butami!



1. Nasze autko, zdecydowanie wolę audi niż Citroena.
Audi to auta jakie sobie 'płyną', a moja Citryna to niestety autko miejskie z jakiego ciężko coś wydusić.
2. W drodze nad Skawę.
3. Na wysokości Katowic w drodze do Wrocławia.
4. Lidlowe słodycze! No kocham!



1,2,3. To już Kamieniołom na Źrebcach i nasza rowerowa wycieczka.
4,5,6. A tu Katowice i wycieczka po lornetkę.


 1. To mój bałagan, niestety dziś jest podobnie :P
Najprościej mówiąc to fotel najlepsza szafa.
2. To wspaniały dzień, mój pokój opanowała perfekcyjna Pani Domu :PPP



 1. Moje nowe buciki z czas na buty
2. A to już smutny piesek z VJ STYLE
3. To mój zegarek i kawałek bizuteri.
4,5. Plecak jaki już dobrze znacie oczywiście z GRANA :)
6. A co tam! Ja też chce mieć jedne wygodne buty :)




 1. Moje nowe ESSIE w bajecznych kolorach!
2. CLINIQUE i moje naj naj Chubby Stick i lakiery.
3. Nowości od REMINGTON! Dziękuję :)
4. Kawałek Bath & Body Works. 


1. To prezent od Jewel Candle.
2. Moje dzisiejsze nadrabianie :)
3. A to liczba jaką minęliśmy na facebook jakis czas temu.
Dziękuję!!!
4. No i na koniec ja! Buziaki, że dotrwaliście do końca :***





INSTAGRAM FACEBOOK



74 komentarze:

  1. cudne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny mix :)

    http://anonimestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O Kadik Kadik, zaraz Cię dodaję na instagram :D ja dopiero zaczęłam go użytkować i jeśli miałabyś ochotę, to również mnie poobaerwuj. Będzie mi raźniej :) http://instagram.com/madamebijouxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Balony Miki powodują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny mix zdjęciowy

    OdpowiedzUsuń
  6. smutny piesek jest the best!! ;D ... mimo że jest smutny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tam sie usmiechaj bo ja cie odwiedze :***

      Usuń
  7. Kochana, a gdzie Ty kupiłaś to cudowne Essie ??????
    Masz rację odnośnie Audi :)) A swoje równiez uwielbiam (tak, jestem blacharą ;) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojecia skad one sa :(((( dostalam na spotkaniu Karo :((( ale dowiem sie skad one sa :D

      Usuń
  8. ogladając te fotki z chęcią `ukradłabym` Ci kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nieeeeeee tak nie wolni :D

      Usuń
  9. śliczny plecak!
    + słodycze <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny instagramowy mix ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkości, buciki i plecaki ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny mix, śliczne wszystkie nowe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko takie ładniutkie masz:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ! Ile kosmetyków ! :O Jak ci się znudzą a nie wykorzystasz możesz mi oddać :) Przyjmę z otwartymi rękoma :D Ha Ha ja również posiadam "szafę-krzesło". Nigdy się nie nauczę odkładać rzeczy do szafy, albo bezpośrednio do prania :)

    Zapraszam do siebie, może zajrzysz :) : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello Kitty do picia jeszcze takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie mixy!:) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie posty! Twoje zdjęcia są bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam właśnie takie zdjęcia. A buty to masz przepiękne. Najchętniej bym Ci je podkradła:d

    OdpowiedzUsuń
  19. Kadik! Kadik! Kadik! A ja Cię wszędzie obserwuję i na FB i na instagramie i zawsze zachwycam się Twoimi zdjęciami! :P <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a noooo wiem :D ja Cie też:D

      Usuń
  20. jesteś urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te twoje buciki od LBB (tak bardzo leniwa barta >.<) są cudowne! Szkoda, że nie mogę nosić takiego typu bucików :( Żurawie są wspaniałe :D
    Ta torba, pomimo że z takim smuteczkiem, jest kochana *.*
    Wszyscy kochają słodycze z Lidla! ^^

    haha, no pewnie, oczy szeroko otwarte i wypatrujemy Kadika! :D Obawiam się tylko, że moja nieśmiałość weźmie górę :(
    Wybierasz się może w najbliższym czasie do SCC ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :DDDD buciki z Le Bunny Bleu :D noooo ja tez je uwielbiam :D
      ejjjjj noo to ja Ci bede pisac jak sie bede do Kato wybierać :*** masz od razu mi sie pokazywac :D nie ma, że sie wstydze :D

      Usuń
    2. haha, Tak jest pani kapitan!
      Dziękuje :**

      Usuń
  23. Uwielbiam zwiedzać rowerem ! Myślę że pora zainwestwać w jeden ! Zarazasz ciepłą energią <3
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszędzie masz podlinkowanego face, a nie insta :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny mix! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana uwielbiam takie mixy <3
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buuuu a ja tak bym chciała mieć instagram :( A mam w telefonie symbiana...
    Zdjęcia prze urocze a kosmetyki <3 mmmm

    OdpowiedzUsuń
  28. Esencja wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajnie, uwielbiam oglądać takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy10:54

    :) Z wielką przyjemnością odwiedzam Twojego bloga i śledzę Twój profil na facebooku.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo mega pozytywnej energii
    Karolina P.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie ma to jak instagramowe fotki, mozna je robic zawsze i wszedzie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie instagramowe posty! ;)

    a właśnie mam pytanie. Jakim kodem dodałaś tą ikonkę instagrama u góru po lewej stronie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm a to nie kod, to obrazek po prostu wklejony :)

      Usuń
  33. Wszystko cudowne! <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne ogrodniczki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kadiczku, gdzie dostałaś te genialne adidasy Adidasa?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedaleko mnie jest outlet ADIDASA i tam, w jaworznie :) podać ci jaki to model? na bank beda na allegro :)

      Usuń
    2. oj tak, tak, bardzo prosze! :)

      Usuń
    3. oj tak, poprosze! cudowne, idealne kolory do moich rudości na głowie i w szafie. Ah, trafiłam tutaj niechcący, pamiętam Cię jeszcze z kadikumm.fbl.pl :) juz wtedy zachwycałam sie Twoimi włosami! mari0nettka, kojarzysz?

      Usuń
    4. O! mieszkam w Jaworznie, a z żadnym outletem się nie spotkałam! Mogłabyś napisać gdzie się znajduje ? :D

      Usuń
    5. Fashion House :) tam kupiłam buciki :):***

      Usuń
    6. @karoleczka taaaaaaaaaaaak pamietam Cie!!!!!! stare dobre czasy photobloga!!!!

      Usuń
    7. a podrzuciłabyś model? :

      Usuń
    8. Takkkkkkk tylko wieczorem bo teraz sie bardzo speiszę :((( to tu ci wpisze model później :*** mega wygodne!

      Usuń
    9. heeeeej :) mam, to SLEEK SERIES na kartonie pisze ADIDAS ORIGINALS i DECADE LOW SLEEK W nooo i to taki jakis model :) super wygodne, zobaczymy jak z wytrzymalością :)

      Usuń
  37. Audi <3 tylko jeden słuszny wybór :P

    OdpowiedzUsuń
  38. mam ;) pięknie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam oglądać twoje zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  40. cudne instagramowe zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram